Müdafiə Nazirliyi 2020-ci ildə daxil olan müraciətlərin sayını AÇIQLADI

12:20 14-01-2021 17

Daxil olan müraciətlərin qəbul edilməsi, vətəndaşlar ilə birbaşa ünsiyyətin qurulması və onları maraqlandıran sualların dərhal cavablandırılması məqsədilə Müdafiə Nazirliyində yaradılan “Qaynar xətt” fəaliyyət göstərir.

Nazirlikdən bildirilib ki, 2020-ci il ərzində Müdafiə Nazirliyinin “Qaynar xətt”inə 15 206 müraciət daxil olub, onlardan 9 925-i şifahi cavablandırılıb, 5 281-nin həlli ilə bağlı isə nazirliyin müvafiq qurumlarına dərhal sorğular göndərilib.

Təkcə 2020-ci il sentyabr ayının 27-dən 2021-ci il yanvar ayının 10-dək vətəndaşlardan  5465 müraciət daxil olub, onlardan 2 269-u şifahi qaydada cavablandırılıb, 3 196-sı isə qeydiyyata alınaraq, aidiyyəti üzrə araşdırılması və cavablandırılması üçün nazirliyin müvafiq strukturlarına göndərilib.

Qeyd edək ki, Vətən müharibəsi dövründə daxil olan müraciətlər əsasən valideynlərin hərbi xidmətdə olan övladları ilə əlaqənin saxlanılması (971 müraciət), şəhid olmuş və itkin düşmüş hərbi qulluqçular haqqında məlumatların alınması (742 müraciət), hərbi qulluqçuların ailələrinə yardım edilməsi (449 müraciət) və könüllü döyüşə getmək (386 müraciət) ilə əlaqədar olub.

Ailə-məişət və sosial məsələlərlə bağlı digər müraciətlər də qeydiyyata alınaraq, həll olunması üçün nazirliyin müvafiq qurumlarına yönləndirilib.