
Bakı. Trend:
Gürcüstan infrastruktur layihələri və strateji coğrafi mövqeyi
sayəsində Orta Dəhlizdəki rolunu gücləndirir.
Trend-in
Beynəlxalq konsaltinq şirkəti PMCG-yə istinadən məlumatına görə,
bunu PMCG-nin aparıcı iqtisadçısı Giorgi Papava Vaşinqtonda
Gürcüstanla ABŞ arasında ikitərəfli münasibətlərə həsr olunmuş
Amerika–Gürcüstan Biznes Şurasının (AGBC) 28-ci illik toplantısında
çıxışı zamanı bildirib.
Şirkətin məlumatına əsasən, G.Papava Çin və Mərkəzi Asiyanı
Cənubi Qafqaz vasitəsilə Avropa ilə birləşdirən qitələrarası
marşrut olan Orta Dəhlizin artan strateji əhəmiyyətini
vurğulayıb.
O qeyd edib ki, ötürücülük qabiliyyəti, xərclər və logistika ilə
bağlı mövcud çağırışlara baxmayaraq, Gürcüstanın coğrafi mövqeyi və
davam edən infrastruktur inkişafı bu getdikcə daha əhəmiyyətli
nəqliyyat dəhlizində ölkənin rolunu gücləndirir:
“Poti limanının genişləndirilməsi, dəmir yollarının
modernləşdirilməsi və Anakliya dərin dəniz limanı layihəsinin
irəlilədilməsi kimi layihələr regionun şaxələndirilmiş ticarət və
investisiyaların cəlb edilməsi potensialını əlavə olaraq artıra
bilər”.
Qeyd olunur ki, Gürcüstan formal olaraq C5+1 platformasının
iştirakçısı olmasa da, Papava ölkənin daha geniş regional
proseslərdəki əhəmiyyətini xüsusi vurğulayıb. ABŞ-nin Mərkəzi
Asiyada, xüsusilə energetika, təchizat zəncirlərinin
şaxələndirilməsi və nəqliyyat əlaqəliliyinin gücləndirilməsi
sahələrində artan fəallığı Gürcüstan üçün Mərkəzi Asiya bazarları
ilə Avropalı tərəfdaşlar arasında əlaqələndirici rolunu oynamaq
imkanları yaradır. Bu isə Gürcüstanı transregional əməkdaşlıqla
formalaşan daha geniş strateji kontekstdə ön plana çıxarır.
Qeyd edək ki, Orta Dəhliz regionun bir sıra ölkələrindən keçən,
Asiya ilə Avropanı birləşdirən nəqliyyat və ticarət marşrutudur.
Bu, ənənəvi Şimal və Cənub dəhlizlərinə alternativdir.
Marşrut Çindən başlayır və Qazaxıstan, Özbəkistan və
Türkmənistan kimi Mərkəzi Asiya ölkələrindən keçərək, Xəzər dənizi,
Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyədən keçərək Avropaya çatır. Orta
Dəhliz Asiyanın şərq bölgələrini, o cümlədən, Çini Avropa ilə
birləşdirən, daha uzun dəniz yollarından yan keçməklə quru yolu
təklif edir.

